7 oktober eten met Agnes. - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Jan en Joke - WaarBenJij.nu 7 oktober eten met Agnes. - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Jan en Joke - WaarBenJij.nu

7 oktober eten met Agnes.

Door: Joke Balkenende

Blijf op de hoogte en volg Jan en Joke

08 Oktober 2011 | Indonesië, Sanur

7 oktober eten met Agnes.
De avond voordat we weggingen uit Sanur werden we opgebeld door de blue water express dat de boot van 11.15 die ons terug zou brengen naar Sanur , vol zat en dat we met de boot van 15.00 uur moesten, eigenlijk kwam het ons ook beter uit.
Wij lagen lekker op het strand te lummelen toen het mannetje die ons naar dit hotel geleidt had hard aan kwam fietsen om ons te vertellen dat we met de vroege boot mee moesten want we stonden op de lijst. Jammer voor hem, op ons ticket stond nu toch echt 15.00 uur dus toedeloe. Wij moesten onze kamer voor 12 uur ontruimen,we mochten onze koffers achter de balie zetten en ook de handdoeken nog gebruiken. Bij het opruimen van de kamer kwam ik een kakkerlak tegen, de tweede pas in deze vakantie.
Dit heeft niks te maken met de hygiene van het hotel. het was er schoon.
Daarna konden we nog rustig eten en nog even snorkelen in zee. Voordat we gingen eten zijn we langs het boot bureautje gegaan om ons er van te vergewissen dat we wel op de lijst stonden voor de late boot, bleek dus dat we op beide lijsten stonden.
Rond een uur of 2 kwam het mannetje die ons vanmorgen lastig viel weer langs om ons op te halen, paardentaxi had ie ook al geregeld, tja wij gingen op de fiets met de koffers naar de haven en daarna de fietsen inleveren. De boot vertrok optijd , ze deelden weer snoepjes en pilletjes uit ,de zee zag er ruig uit dus tijd voor een pilletje.
De boot vaarde eerst naar Lombok en daarna naar de haven Pangang bay.
Vanaf de haven reden we met een taxi terug naar Sanur.
Agnes, een collega van het werk,landde op Denpasar en bleef een nachtje in Sanur.
Na wat heen en weer gesmst te hebben zagen we elkaar savonds in haar hotel en zijn we gaan eten op het strand, wel gek hoor, zit je zomaar aan de andere kant van de wereld met elkaar, het is niet laat geworden, Agnes moest de andere dag weer vroeg het vliegtuig naar Lombok halen.
Haar vakantie begint net ,die vanons is bijna over.....nog drie nachtjes.
1 Dagje Kuta en 2 daagjes Kuala Lumpur.

• 08 Oktober 2011 - 11:22

Elske:

mmmmm lekker zo'n drankje

• 08 Oktober 2011 - 13:14

Suus And Fam:

Ik wil ook snorkelen en het zonnetje zien en de branding voelen...
    Hier is het Koud en regenachtigweer ,ik verlang nu naar een warme chocolademelk met een vleugje room erop mmmm
    En weet je?? Ik ga het nog maken ook dan plof ik op de bank zet de tv aan en genieten maar.
    De kids logeren bij opa en oma dus we vieren dit weekend met zijn 2en.
    Morgen als alles goed gaat,gaat Maikel meedoen aan de Nadine Foundation 10 kilometer run.
    Dat begint in Pannenkoekenhuis Ootje Konkel te Scharwoude en loopt door Schardam dan weer terug naar de Hulk en eindig weer in Scharwoude.
    Ik hoop dat het weer gunstig is voor hem ,ik ga de kamers schoonmaken want iedereen gaat weg hier...
    Dikke kusss van ons allemaal

• 09 Oktober 2011 - 07:34

Bienke:

Jammer dat het al bijna voorbij is. Het was elke ochtend een goed begin van de dag om jullie avonturen te lezen. Nog veel plezier.

• 09 Oktober 2011 - 10:59

Moeders Els En SJIMM:

Hallo luitjes Wat jammer dat jullie al zo gouw naar huis gaan Ik denk als ik dit typ dat jullie al op de terugweg zijn en onder weg de laatste avonturen beleven van deze spannende reis kun je niet stiekem een paar mooje visjes mee nemen voorin een glazen pot op tafel Jan heeft wat gemist met snorkelen Moeders en ik gaan aan de soep met een lekker broodje en SJIMMY krijgt een balletje uit de soep Veel liefs moeders els en SJIMMY

• 10 Oktober 2011 - 12:44

Cobi:

Ha joke en Jan, genoten van jullie reis verslag,
    Bedankt , goede reis terug,
    We zien elkaar gauw