9 Sept Washington Roanoke. - Reisverslag uit Roanoke, Verenigde Staten van Jan en Joke - WaarBenJij.nu 9 Sept Washington Roanoke. - Reisverslag uit Roanoke, Verenigde Staten van Jan en Joke - WaarBenJij.nu

9 Sept Washington Roanoke.

Blijf op de hoogte en volg Jan en Joke

09 September 2012 | Verenigde Staten, Roanoke

9 Sept Washington Roanoke.

Ook deze dag begon met een bakkie pleur bij Starbucks, en na op het apparaat gekeken te hebben gingen we op weg naar route 81 die ons helemaal naar Roanoke zou leiden.
Het navigatie systeem deed het goed, helaas was er een triathlon aan de gang waardoor wij ongeveer na een uur rijden route 81 vonden, hier en daar was er nl een toegangs weg afgezet, pfff...daarna verliep het vrij soepel,
Nog voor Roanoke heb je de sky line drive in het Shenandoah park, de naam alleen al prikkelt je fantasie, daarbij lag het mooi op de route, dus bij Front Royal zijn we erop gegaan, je mag er maar 35 mile per uur rijden terwijl de weg echt uitnodigd om iets harder te gaan, we reden de klucht af met, jawel wel 55 mile p uur dat is omgerekend 88 km, keken we in ons spiegeltje zat er een ranger met knipperende lichten achter ons, net als in de film. We moesten stoppen , in de auto blijven, raampje naar beneden draaien en vertellen waarom we zo hard reden, we kwamen er met een waarschuwing vanaf.
De uitzichten in het park zijn nogal hetzelfde en viel wat tegen dus zijn we afgeslagen.
Bij het motel aangekomen konden we nog even in de zon zitten en een plons in het zwembad nemen voordat de zon onderging.
sAvonds zijn we naar het centrum gereden om een hapje te eten , toevallig in een leuke kroeg.

• 12 September 2012 - 14:52

Ellen:

Spannend, zo'n ranger achter je aan terwijl je veel te hard de helling afrijdt. Jullie hebben toch vakantie, dan heb je geen haast! Maar ach, zo maak je nog eens wat mee.

• 12 September 2012 - 16:28

Moeders En Els:

Jan en joke Jullie konden zo meedoen met blik op de weg Het is een erg mooie omgeving ik denk dat jullie graag een ritje mee willen rijden op die mooie moters En van die triatlons nou weetje nog dat was beulen. Jullie hebben het erg naar je zin. Moeders zit te breien en gys gaat er met de knotwol ervan door Ze is boos. Groetjes moeders en els en een pootje van gys

• 12 September 2012 - 18:13

Eugenie:

Te gek, dit reisverhaal van jullie! Ik heb zelf het idee dat ik er een beetje bij ben. Erg leuk, en ik blijf jullie volgen hoor. Veel plezier de komende dagen?

• 12 September 2012 - 23:21

Petra:

Criminelen, jullie! Ben je nog op de plek zelf
    geweest waar een komplete groep kolonisten ooit verdwenen is? En ik zag Van Gogh op een foto! Leuk!