22 sept Key West - Reisverslag uit Key West, Verenigde Staten van Jan en Joke - WaarBenJij.nu 22 sept Key West - Reisverslag uit Key West, Verenigde Staten van Jan en Joke - WaarBenJij.nu

22 sept Key West

Door: Joke

Blijf op de hoogte en volg Jan en Joke

22 September 2012 | Verenigde Staten, Key West

De zon scheen vandaag ,het zwembad riep, dus zijn we maar gaan liggen naast de bar en the pool, het was erg rustig, zo rustig dat er een aantal hagedissen langs kwamen twee grote en een aantal kleintjes om een hapje te bietsen bij de gasten erg leuk, het leukste was nog dat een van die beesten iemand in zijn vingers beet ,eigen schuld dikke bult. De zon scheen ongenadig op onze bolletjes, heerlijk, drankje, boekje ,hapje helemaal goed.
Na ons verfrist te hebben zijn we met de shuttel bus naar Duvalstreet gereden om de late maaltijd te nuttigen, het eten is hier bijna overal het zelfde, kip, vis of een hamburger oja af en toe zit er een steak tussen. We eindigden in Sloppys bar waar het bandje van gisteravond weer speelde, hartstikke leuk hetzelfde repertoire.
Voor de verandering geen line dance gezien vanavond. In plaats van bier,maar eens een rum runner geprobeert, dat is een soort smoothy van rum, ijs met aardbeien siroop, dit wordt kant en klaar in je glas gespoten uit een of ander gekoeld vat, vreselijk zoet en na de tweede wordt je vanzelf misselijk.
De shuttelbus naar het hotel leek weer op een koelkast ,omdat de bus vol zat en wij voorin zaten waaide de koude airco wind niet direct in onze nek.

• 26 September 2012 - 07:24

Ien:

Prachtige beesten,en de foto's zijn goed gelukt! Doeiii En geniet nog even van de laatste dagen. Wij vertrekken zo naar de Ardennen. Zie je maandag.....