26 Sept Miami beach 2 - Reisverslag uit Miami Beach, Verenigde Staten van Jan en Joke - WaarBenJij.nu 26 Sept Miami beach 2 - Reisverslag uit Miami Beach, Verenigde Staten van Jan en Joke - WaarBenJij.nu

26 Sept Miami beach 2

Door: Joke

Blijf op de hoogte en volg Jan en Joke

26 September 2012 | Verenigde Staten, Miami Beach

Heerlijk uitgeslapen, koffie gezet,broodjes gegeten, uit het raam gekeken naar het weer.
Omdat het er in de eerste instantie bewolkt uitzag zijn we op pad gegaan naar Coconot Groove, in het reisboek stond dat hier vroeger hippies neerstreken daarom dacht ik dat het wel een gezellig centrumpje ofzo zou hebben, mooi niet, de Coconot walk is een stom klein winkelcentum met gelukkig wel een Starbucks alwaar we koffie dronken,
Over drukke wegen weer teruggereden naar Miami beach.
De rest van de dag brachten we door aan het strand ,lezen,kijken,zwemmen, en smeren.
De weersverwachtingen waren niet best, toch kwam de zon goed door, geen regen of storm gezien, pas om vijf uur werd het echt bewolkt.
Tussen de middag een lekkere angus hamburger gegeten, natuurlijk aan de boulevard.

• 27 September 2012 - 18:26

Ellen:

Mooie foto van die vogel die over zee uitkijkt.

En ik wil niet vervelend zijn, maar vandaag is het 27 september, zijn jullie al weer aan het inpakken en jullie op de terugreis aan het voorbereiden? Of bevalt het vakantievieren te goed?

• 30 September 2012 - 16:07

Moeders En Els:

Lieve Jan en joke. Wat hebben jullie een heerlijke vakantie gehad. Zalig. Veel gezien en lekker gegeten en genoten. Leuk het is vast jammer om weer naar huis te gaan. Een goede reis naar huis. En het zijn ook erge mooie foto,s veel liefs moeders en els en een pootje van de hondje gijs