24 sept Miami Miami Beach - Reisverslag uit Miami Beach, Verenigde Staten van Jan en Joke - WaarBenJij.nu 24 sept Miami Miami Beach - Reisverslag uit Miami Beach, Verenigde Staten van Jan en Joke - WaarBenJij.nu

24 sept Miami Miami Beach

Door: Joke

Blijf op de hoogte en volg Jan en Joke

24 September 2012 | Verenigde Staten, Miami Beach

De Best Western inn bay Miami , het hotel waar we gister aankwamen zag er weer prima uit, met smorgens een lekker ontbijtje,weer helemaal goed.
De weersverwachtingen zijn niet top deze week maar nu scheen er een zonnetje tussen de wolken door, het hotel was voorzien van een zwembad, waar we fijn zijn blijven hangen Naast het hotel kon je goed eten met uitzicht op het water.
Na de lunch zijn we op pad gegaan naar villa Vizcoya , de nummer 1 bezienswaardigheid volgens de app van trippadviser Miami, het is een landhuis wat is gebouwd door fabrieks directeur James Deering een miljonair met een hang naar het oude Europa en dan met name naar Italie hij wilde een villa bouwen zodanig, dat het leek alsof het al een eeuw bewoond werd maar dan wel, met voor die tijd moderne aanpassingen ,ernstig mooi en een echte aanrader om te bekijken. Prachtig tuinen en wat ook leuk was, was dat we zagen dat er modellen gefotografeerd werden. Eh.... neen ik ben niet ontdekt.
Vervolgens zijn we naar ons hotelletje gegaan op Miami Beach. Dat was effe schrikken, dit is geen kamer maar een appartement, compleet met keuken en huiskamer gaafffff!
Heel dicht bij het strand en de boulevard.Vanavond een magnetron maaltijd gegeten en gewoon op de bank een film gekeken, met een glaasje wijn!!! er lag hier een opener.

• 27 September 2012 - 18:04

Tedde:

gaaf appartement,dat maakt het wat overnachtingsplaatsen betreft ook wel lekker afwisselend.Al met al maken jullie volgens mij een superreis groetjes tedde