25 sept Miami beach 1 - Reisverslag uit Miami Beach, Verenigde Staten van Jan en Joke - WaarBenJij.nu 25 sept Miami beach 1 - Reisverslag uit Miami Beach, Verenigde Staten van Jan en Joke - WaarBenJij.nu

25 sept Miami beach 1

Door: Joke

Blijf op de hoogte en volg Jan en Joke

25 September 2012 | Verenigde Staten, Miami Beach

Als eerste de auto verplaatst naar een parkeergarage waar je gewoon kunt blijven staan zonder op tijd muntjes of je creditcart in een apparaat te moeten stoppen.
Best vroeg je moet nl om negen uur smorgens opnieuw betalen pffff.
Broodjes uit de supermarkt gehaald en koffie gezet in ons nieuwe huis, dit is gewoon aanwezig in de keuken. Daarna het zwembad bovenop het hotel bekeken, super! wat een uitzicht!
Handdoeken gescoord bij de concierge en hoppetee naar het strand , de zon scheen mooi tussen de bewolking door , het was goed dat we zonnebrand factor 50 gekocht hadden. dat is hier echt nodig. liever wit dan verbrand en au. Tussen de middag een eetplek gevonden aan de boulevard, er staan op het strand om de ongeveer honderd meter uitkijktorens met een strandwacht, ook staan er stoelen verhuur hokjes maar geen enkele eettent. Eten doe je aan de boulevard, je loopt over de stoep tussen de eettafeltjes voor de restaurants door,waar je ondertussen aangesproken wordt om te komen eten. Wij gingen voor de spaghettie bolognese, naast ons ontstond wat tumult, er stond een gast het leek wel een of andere rapper met een badjas en een muts op samen met een beer van een gozer ik denk,over de twee meter in het rond,met een klein koppie , met nog een gozertje ernaast een beetje druk te doen, ruzie te zoeken wat niet lukte, heel vermakelijk.
Met gevulde maagjes zijn we op zoek gegaan naar souvenirs, wat niet gelukt is omdat alles echter rotzooi is dus sorry, vrienden , familie, kinderen, buren.