overstap Kuala lumpur naar Medan. - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Jan en Joke - WaarBenJij.nu overstap Kuala lumpur naar Medan. - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Jan en Joke - WaarBenJij.nu

overstap Kuala lumpur naar Medan.

Door: jan en joke

Blijf op de hoogte en volg Jan en Joke

13 September 2011 | Maleisië, Kuala Lumpur

Het is nu dinsdag en we zijn na een voorspoedige reis geland in Kuala lumpoer.
De KLM verzorgd zijn reizigers super,vinden wij, goed en genoeg eten en drinken, dat kan ook heel anders.
We hadden stoelen met extra beenruimte dat scheelt echt in je nachtrust, volgens mij hebben wij redelijk geslapen en ik moet zeggen, er is niet gesnurkt althans ...........
Naast ons in het vliegtuig zat Charles een onwijs aardige en vrolijke man die op weg ging naar zijn familie erg gezellig.
Vanaf Klia national aerport namen we de LCCT bus ,naar het lowcost vliegveld, waar Air asia vandaan vliegt naar Medan.want er moet toch om de centen gedacht worden.
dit duurde ongeveer een half uur en het koste bijna niks.
We zijn speciaal bij Starbucks koffie gaan drinken zodat we konden internetten, ik moet toch even zeggen dat we overweldigd zijn door alle reacties van jullie, leuk en houden zo. Enne ... Els we zijn nog niet op de plaats van bestemming hoor, nog even een uurtje ofzo door vliegen voor we op Sumatra zijn.
We blijven twee nachtjes in Medan omdat we vanavond pas laat aankomen en omdat we alles heel rustig aan gaan doen, lekker genieten en vijf kilo zwaarder terug komen.

• 13 September 2011 - 11:35

Annelies:

He jook,
    leuk dat ik ook je verslag ontvang en leuk om te lezen. Veel plezier en de groetjes en een kus voor Jan,
    Anneliezzz

• 13 September 2011 - 12:50

Ramon:

Hallo Jan en Joke

Nou dat is lekker op geschoten nou geniet maar lekker van je vakantie ik lees nog wel hoe het verder gaat.

Groetjes Ramon

• 13 September 2011 - 14:59

Patries:

he daar niet te veel eten hoor anders hebben jullie dubbele zit plaatsen nodig op de terug reis, joke peje eten en rozenstroop drinken dat is erg lekker.
    nou veel plezier kusjes

• 13 September 2011 - 15:46

William En Linda:

Hoi Abram en Sara,

Lekker om te vliegen met een vliegtuig met meer beenruimte, scherpe foto van Jan in de bus.
    Geniet lekker en een fijne vakantie.

Groetjes
    William en Linda

• 13 September 2011 - 15:56

Ien:

Hey J & J
    Heel veel plezier,lekker relaxen(ik val in herhaling) Tip: Rond/in Toba meer (Samosir) en plaatsje Tuk Tuk (daar ergens in de buurt ofzo en als je wel die kant op gaat ?)een brommertje huren en Batakdorpen bekijken.Goed voor geest.... Dooeeiii Gr K meijer/ Ien Dales "Jonge" blonde Godin

• 13 September 2011 - 16:47

Ellen:

Lekker rustig in dat vliegtuig! En wat dat snurken betreft: als jullie zelf zo goed geslapen hebben, heb je misschien zelf wel ge...... Jan ziet er op de foto ook al wel heel relaxed uit.
    Hier alles nog hetzelfde als toen jullie weggingen, denk ik zo. Vandaag zonnig, maar wel fris.
    Wij eten met z'n tweetjes: Bart te trainen/Suzanne naar concert (Donovan Frankenreiter?). Dus we gaan nu aan de gebakken piepers met snijbonen en een kipschnitzeltje.
    Kom straks maar even lekker bij in Medan en dan horen we wel weer verder van jullie.
    Liefs, Ellen

• 13 September 2011 - 17:01

Ronald En Betty:

Heel veel plezier en welkom bij de club van 50 plus

• 13 September 2011 - 18:22

Andre En Arina:

Geniet van jullie reis!
    En Joke,lekker veel eten,ga ik ook mijn best doen om 3 kg te groeien:)
    Dikke kusss van
    A en A

• 13 September 2011 - 18:44

Moeders En SJIMMY El:

lieve jan en joke zo te zein hebben jullie het erg naar je zin enlekker genoten van het heerlijke eten en drinken sorry dat ik zo achter elkaar typ maar als ik gaat rommelen dan verdwijnd de brief en zo misschien niet veel liefs moeders en SJIMMYHOND en els

• 13 September 2011 - 18:48

Moeders En SJIMMY El:

wel veel liefs mmoeders SJIMMYen els

• 13 September 2011 - 20:48

Hanny:

Lieve Joke en Jan,

We wensen jullie een heerlijke vakantie toe. Heb je verdiend Jook! En Jan jij ook, je zal vast nog moeten bij komen van je verjaardag, toch?! En Indonesië is geweldig! Nooit geweest hoor...maar ja, iedereen die er is geweest, is altijd erg blij!
    Hee, en dank voor de uitnodiging! Lag vanochtend op de deurmat!

Kus, Bert en Hanny

• 13 September 2011 - 21:38

Paula..:

Vul hier je reactie in...gek idee dat jullie zo ver zijn.goed te horen dat jullie een goede vlucht hebben gehad. wat is het tijdsverschil eigenlijk?goede nacht.x

• 17 September 2011 - 14:08

Liesbeth:

leuk,leuk,leuk,dat verslag.Ik heb het Plurk voorgelezen,hij zend dikke knuffen jullie kant op.Vanmorgen is hij de hele tijd hier gebleven,dat was warm en gezellig.Heb je mijn SMSje nog gekregen?Tot gauw