1 oktober Dolfijnen - Reisverslag uit Kalibukbuk, Indonesië van Jan en Joke - WaarBenJij.nu 1 oktober Dolfijnen - Reisverslag uit Kalibukbuk, Indonesië van Jan en Joke - WaarBenJij.nu

1 oktober Dolfijnen

Door: Joke Balkenende

Blijf op de hoogte en volg Jan en Joke

01 Oktober 2011 | Indonesië, Kalibukbuk

1 oktober Dolfijnen
Om half 6 kregen we een wake up call, we gingen de zee op om dolfijnen te spotten.
De menigte verzamelde zich op het strand en werd verdeeld over kleine bootjes, vijf mensen in een bootje. We vaarden de zee op richting andere bootjes, heeeeel veel bootjes ik denk wel 100, de zonsopgang was schitterend zo op het water.
We hadden niet gedacht dat we echt dolfijnen zouden zien maar redelijk snel zagen we hun vinnen boven water komen, meteen alle bootjes als gekken naar die plek, dit gebeurde een aantal keren en is eigenlijk leuker om naar te kijken dan die paar rug vinnen die je ziet. Flipper sprong niet over ons bootje en kwam niet gezellig kletsen zoals op tv.,beetje jammer want daar ga je toch vanuit?
Kokslag 8uur stonden we met een illusie armer op het strand.
De rest van de dag zijn we lekker lummelend doorgekomen, beetje gezwommen, gelezen, en naar het centrum gewandeld.
Onderweg belandden we in een gezellig straatje waar we een tijdje zijn blijven hangen, heelijk gegeten ergens boven waar we leuk uitzicht hadden op de straat.
In het ernaast gelegen pandje speelde een leuk bandje waar we een nog een bintangetje namen. Wat wel grappig was,was dat je in dat kroegje, kroketten en een broodje bal kon krijgen, helemaal nederlands, de bar man sprak het ook een klein beetje.
Morgen reizen we af naar Ubud, Jan heeft het hotel vandaag geboekt. De reis naar Ubud gaat ongeveer 3 uur duren als alles goed gaat hi hi.

• 05 Oktober 2011 - 07:30

Suus And Fam:

Hey vakantieluitjes
    Willen jullie mij jaloers maken met die DOLFIJNENtripje grrrr.......
    Wel grappig om het een keer mee te maken hoor jammer dat ik er niet bij was.
    Mooie zonsopgang zie ik en een hele leuke foto met bloementjes in het water.
    Ik zie dat jullie volop aan het genieten zijn en druk met de tripjes/hotelletjes zoeken etc.....
    Denk dat jullie nog een weekje extra moeten bij boeken om uitgerust terug te komen naar Nederland.
    Hier is het zonnetje lichtjes vertrokken en de warme temperaturen ook, de bladeren vallen al van de bomen en het wordt al sneller donker jammer....
    De kindertjes zitten heerlijk achter hun schoolboeken en wij gaan zometeen beginnen met schoonmaken en daarna kijken naar nieuwe auto`s die in de showrooms staan...
    Welke het wordt is nog de vraag we zullen het wel zien......
    Wens jullie heel veel plezierige trips toe en tot gauwieeeeeeeeee
    Nog 6 dagen te gaan en dan zijn de temperaturen voor jullie -16 hahaha

• 05 Oktober 2011 - 08:09

Wiljo En Demba:

fijn dat jullie zo goeie tijd hebben veel zien en beleven en vooral veel genieten.
    fijn dat wij er beetje van mogen meegenieten,
    lieve groeten,

demba en wiljo

• 05 Oktober 2011 - 11:37

Helmaussies:

"k zag je bijna niet met al die blommen en jij in den blomme jurk whoehaha ...grappig
    En flipper is natuurlijk een acteur .staat in zijn script dattie moet praten .gekkie . maar das ech nie ech hoor ..

Moeders Els En SJIMM:

HeenalloJan en Joke Wat hebben jullie het leuk en zie je veel echt heel veel Het is ook heel wonderlijk alle maal De andere ver halen hebben we ook gelezen Moedrs en ik zijn best wel onder de in druk van al dat moois En al die prachtige fotoos O ja de leptop heeft het weer naar zijn zin na mijn gerikketik Hij begon afte tellen zo van tuut tuut enzovoort bbzzzzzzuuuww en zwart was het Affijn Als jullie in Holland zijn geland Jas aan Op naar de warme kachel aan de Gluhwijn lekker nagenieten SJIMMY doet een dutje op de bank Veel liefs Moeders els en SJIMMY

• 05 Oktober 2011 - 18:12

Moeders Els En SJIMM:

SORRY het lijkt wel of de leptop trager wordt ik dagt o jee weer mislukt Maar het is verdubbeld ikzal wat geduldiger wezen Sorry sorry els