28 september Los Continentos. - Reisverslag uit Puerto Viejo de Talamanca, Costa Rica van Jan en Joke - WaarBenJij.nu 28 september Los Continentos. - Reisverslag uit Puerto Viejo de Talamanca, Costa Rica van Jan en Joke - WaarBenJij.nu

28 september Los Continentos.

Door: Joke Balkenende

Blijf op de hoogte en volg Jan en Joke

28 September 2014 | Costa Rica, Puerto Viejo de Talamanca

28 september Los Continentos.

Slecht geslapen tenminste ik, zere rug van dit ... bed, gelukkig heeft Jan er geen last van.
Ik wilde een lekker ontbijtje maken in ons keukentje wat geheel voorzien zou zijn van keuken gerei,mmmm 2 koekenpannen, een zeef,snijplank,wat bestek,
bordjes en kopjes en glazen,een heleboel roerlepels maar geen pan of iets om in te roeren. werd het een yoghurtje.
Terwijl we aan ons ontbijtje zaten kwam Frits langs,een vrij grote hond die ons gister al begroet had bij ons huisje.,Frits bleef liggen aan onze voeten.,
en ging pontificaal voor de schuifdeuren liggen.
Al vroeg een strandwandelingetje gemaakt, je steekt de weg over en hobbelt door de bomen het strand op,Frits rende voor ons uit.
Eenmaal op het strand liepen we te ver voor hem en hij haakte af.Er lopen hier veel honden los, wel goed doorvoed wat niet overal zo is, langs de weg ziet
het er anders uit, dan zijn ze vaak sneu en erg mager.
We wilden naar het dorpje om daar te zwemmen ed, dus pakten we toch maar de auto.
Eenmaal aangekomen hebben we wat souvenirs shops bezocht, niks gekocht en lekker aan het strand gelegen, niet te lang een uurtje of zo.
Rustig rond gebanjerd, hier en daar gekeken, het leek erop dat er een dorpsfeestje georganiseerd zou worden of een kermisje.
Nog wat gedronken in een bar in het midden van het dorpje waar we zicht hadden op een paar bouwvakkers die in onze ogen niet erg handig bezig waren,
eentje timmert en er staan 4 gasten omheen.
Het middag eten aten we aan het strand en was erg goed, ik had een zogenaamde appetizer, een burrito, waar een heel dorp van kan eten, small werd er gezegd.
Smiddags buiten gelegen ,gelezen en een slaapplek gescoort voor de volgende dag, deze is niet ver weg , hotel Malfi in Cahuita zelf.
Het luiaarden opvangcentrum is nog een klein stukje verder dan Cahuita gesitueerd en dit willen we graag bekijken helaas is dit op maandag dicht.
Savonds weer lekker gegeten in de Koki beach bar.