2de dag drijvend hotel. - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Jan en Joke - WaarBenJij.nu 2de dag drijvend hotel. - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Jan en Joke - WaarBenJij.nu

2de dag drijvend hotel.

Door: jan en joke

Blijf op de hoogte en volg Jan en Joke

06 September 2009 | Thailand, Bangkok

Er is hier geen Electra en geen warm water, maar wel lekker eten en drank en olie lampjes .Smorgens na gewekt te zijn door 2 badende oliefanten vlak achter ons hutje zijn we gaan wandelen! Jawel De berg op ,volgens mij ging ie verticaal omhoog, ik zag ook al mensen kijken onderaan de berg, ik denk dat ze dachten dat we zouden omkeren . Aan het einde daarvan kwamen we bij een doorgaande autoweg waar we na een kilometer achterin een laadbak mochten stappen, geen idee waar we zouden landen. Tot onze verrassing werden we gedropt bij het Hell fire pass museum dit gaat over de Birma spoorlijn ed. Super dus. Daarna de bus gepakt naar het san yok national park alwaar we de watervallen wilden bekijken dit was wel effies lopen poe hee. Nu was ik bang dat we ook weer terug zouden moeten lopen maar we konden tegen betaling met een waterval-gids terug naar het hotel varen, dit duurde ongeveer wel een uur en nog wat, maar ook nu weer een mooie vaar route, viel dat efies mee!. In het hotel nog wat gelezen gedronken in ons hangmatje en oja ook nog wat cultuur gesnoven, een dansshowtje met dansers en danseressen die er zichtbaar echt geen zin in hadden ha ha, de muziek was vreselijk het leek net alsof ze bleven stemmen, eerder oorverdovend dan oorstrelend.

• 08 September 2009 - 15:05

Wiljo :

wat een avonturen!
    Wij ook hoor ik ga morgen met Roy en Rosalien en Mandy een paar dagen kamperen.
    veel plezier en lieve groeten Demba en Wiljo.

• 09 September 2009 - 18:51

Mam En Els:

hallo globen trotters door oliefanten gewekt worden is wel effies anders als een wekker leuk hoor hetlijkt me fantasties en heel appart op die vrachtwagen wat de muziek betreft zo ga je NEIL DIAMOND waarderen denk ik zo maar heel veel groetjes van mam en els en SJIMMY