Dag 3 drijvend hotel. - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Jan en Joke - WaarBenJij.nu Dag 3 drijvend hotel. - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Jan en Joke - WaarBenJij.nu

Dag 3 drijvend hotel.

Door: jan en joke

Blijf op de hoogte en volg Jan en Joke

07 September 2009 | Thailand, Bangkok

Vandaag stond de Tiger Temple op het programma, om 11 uur stapten we op de boot dus eerst rustig wederom naar de zwemmende oliefanten geloerd en laat aan het ontbijt. Op de pier wat gegeten en gewacht op onze gids Wiarda en chauffeur, toen linea recta naar de Tiger temple, tijgers geaaid en op de foto gegaan. Echt voor de toeristen maar toch wel de moeite waard, er zijn daar 46 handtamme tijgers , ze lopen weliswaar niet los rond maar toch, er is een fokprogramma om de tijger populatie een beetje op te peppen, het is begonnen met 1 zielige uitgemergelde tijger die aan een monnik werd gegeven. Deze monnik heeft dit gedoetje opgezet, best geinig. Enfin, weer terug met de boot naar de hut.

• 08 September 2009 - 16:55

Wiljo:

Leuk, leuk, krijg ook zin om weer eens wat te ondernemen.

• 08 September 2009 - 19:59

Suus:

mmmmm ik de cheetaahhhsss in Africa geaait en op de foto en nu jullie met de tijgers das niet faire????? er moet altijd iemand baas boven baas zijn snik snik snik maar wel gaaaffffffffff

• 08 September 2009 - 20:10

Suus And Fam:

sa-was-dee-torn-khum (kijk kan al een beetje thais)lieve luitjes.Wel leuk om zo wakker te worden en ook nog olifanten in de natuur te zien.Hier is het mooi weer 25 graden,morgen kan dit op lopen naar 30 nananaana toch nog een beetje nazomeren hierzo...Joeri heeft net een bbq gehad met zijn duikvereniging in Volendammer zwembad en Rosalien heeft haar 2de snorkelbrevet gehaald.Ze liggen net een half uurtje op bed en ze zijn nu ergens in hun droomwereldje beland haha wordt het een nachtmerrie of iets heel erg mooi`s.....We zullen het morgen horen.Morgen heeft Joeri zijn laatste zeilles in Schardam en dan heeft hij Zaterdag examen...We gaan er van uit dat hij met een zeildiploma thuis komt haha..Dus lieve oom en tante dat wordt jullie portemonees leeg trekken nanana...Nou het is hier al slaapjes tijd dus wij gaan onze luikjes ook dicht doen wens jullie heel veel plezier en zo als we in het Thais zeggen lar-korn dikke kuss van ons allemaal

• 09 September 2009 - 11:54

Ellen:

Klinkt goed allemaal. Leuk verslag, Joke. Je zal toch wakker worden van zwemmende olifanten ...
    Afgelopen 2 dagen was het hier echt "stoep"weer; hebben jullie gemist! Vandaag is het frisser (20 gr) en moeten wij dus weer acclimatiseren.
    Liefs, Ellen