Slenteren en eten op pier Tha Tien. - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Jan en Joke - WaarBenJij.nu Slenteren en eten op pier Tha Tien. - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Jan en Joke - WaarBenJij.nu

Slenteren en eten op pier Tha Tien.

Door: jan en joke

Blijf op de hoogte en volg Jan en Joke

04 September 2009 | Thailand, Bangkok

Na heerlijk uitgeslapen te hebben en een laat ontbijtje in het hotel,kwamen we aan in Kao san road een echte markt straat leuke stalletjes met van alles. Daar vandaan zijn we naar Wat Po gegaan alwaar de enorm grote Boedha nog steeds ligt te liggen, k moet zeggen tis een mooi tempelcomplex en het bezichtigen waard. Toen gegeten bij jawel,K.F.C.in China town, lekker koel, en toch weer anders dan in Amsterdam.Na nog wat rond gekeken te hebben, wilden we een tuk tuk nemen naar het hotel,maar Jan werd aangesproken en ik liep heel even door en omdat ik naar rechts keek om de oorbellen te bekijken was ik Jan zomaar kwijt, nergens te zien, er ging even een lichte huivering door mij heen, gelukkig zag ik hem opeens verderop met een tuk tuk,pff, deze bracht ons terug naar het hotel waar we wat gezwommen hebben en gerust, .Aangezien we een afspraak
hadden met de tante-zegger van Liesbeth,Danai en zijn vriendin Sai namen we de tuk tuk en de boot naar pier Tha Tien. Een leuke plek met bijna alleen maar thaise mensen.
Hartsikke lekkere en een gezellige avond gehad, leuk we gaan elkaar weer zien deze reis.
nou weltrusten en tot moren.

namen we de Tuk tuk en boot naar Tha

• 04 September 2009 - 17:13

Ka Scheers:

Tjeemig die Boeddha is zelfs groter dan Jan?

• 04 September 2009 - 21:01

Margreet En Wim:

jeee hee wat gezelligg!

• 05 September 2009 - 08:10

Vakantiegangersss:

hoi lieve luitjes
    ik wordt al een klein beetje jaloers en snak nu ook naar vakantie sniksniksnik...wij maar werken hier en het weer zit ook niet mee regen,regen,regen en wind brrr...leuke foto`s trouwens...nou geniet met volle teugjes groetjes van ons allemaal dikke kusss suusje and fam

• 05 September 2009 - 17:17

Mam En Els :

lieve jan en joke denk maar even niet om de lijn wat hebben jullie het leuk de pondjes zwemmen jullie er wel af hier is alles goed en met SJIMMY gaat het ook goed lekker genieten hoor veel liefs van els en mam en SJIMMY KUSJES

• 07 September 2009 - 09:01

Cobi:

Heel leuk jullie reisverslag,
    ik geniet mee
    hoor gauw weer van jullie
    veel moois nog en geniet
    groetjes cobi