Lamputree hotel naar jungle raft resotel. - Reisverslag uit Kanchanaburi, Thailand van Jan en Joke - WaarBenJij.nu Lamputree hotel naar jungle raft resotel. - Reisverslag uit Kanchanaburi, Thailand van Jan en Joke - WaarBenJij.nu

Lamputree hotel naar jungle raft resotel.

Door: jan en joke

Blijf op de hoogte en volg Jan en Joke

05 September 2009 | Thailand, Kanchanaburi

Vandaag reizen we door naar een floating hotel zonder veel faciliteiten, het kan dus zijn dat we even uit de lucht zijn. Na het eten gaan we uitzoeken hoe we er moeten komen. http://www.riverkwaijunglerafts.com/

Nadat we afscheid hadden genomen van onze baliemedewerker vertrokken we met de taxie naar het southern busterminal van Bangkok.
Aldaar een kaartje gekocht voor de bus, niet te geloven het leek eerst wel een jamaicaanse bus, de kleuren de windwappers in het plafond en dan ook nog een tv waar een soortement show op te zien was met zang en dans en dan een speakers! Niet normaal! zo hard dat Arie daar jaloers op zou zijn.
Ingestapt en gaan, in Kanachaburie wat gegeten in een tentje erg lekker,en overgestapt op bus 8302 welke op onze route reed.
De bus stopte onderweg bij een marktkraampje waar er verschillende meisjes de bus in kwamen om eten te verkopen, geen idee wat ik heb gegeten maar twas lekker. Uitgestapt langs de weg bij een bord en een stukje gelopen tot we een lift kregen van de hotel jongens tot de pier waar we op een longtail boot stapten naar het hotel echt, de vaartocht alleen al is een sprookje. Bij het hotel aangekomen denk je echt.. me Jane you Tarzan. Zooooo romantish.!

• 05 September 2009 - 08:18

Suus:

ik heb net de website bekeken...pak nu mijn koffertje in hahaha Nowere else in this world
    Allowing you to sleep on the world historic river Markermeer in the origional floating hotel since 1998 das natuurlijk bij ons he en niet in Thailand wel coollllll zo mooie kamers en omgeving..nou ga nu snel weer aan de slag moet zo naar Amsterdam met Rosalien op naar de Amsertdam studio waar ze voor haar opera moet oefenen byeee see you soon suus and fam

• 05 September 2009 - 17:27

Mam En Els:

lieve joke en janjullie zijn echt op avond tuur we zijn beniewd hoe het daar SJIMMY deed daarnet een dutje en doet nog steeds een dutje veel liefs van mam en els en SJIMMY

• 06 September 2009 - 09:16

Helmaus:

gaaf zo met de locals in de weer ,
    Heb je gister gesproken , tel verbinding was erg slecht, je viel steeds weg ,wel lekker geslapen op de boot ?

• 08 September 2009 - 06:07

Kirsten:

Hey J en J
    Ziet er leuk en lekker uit! En als je oorbellen of jurkjes gaat kijken hou je Jan gewoon even vast....Veeel plezier verder, doeeii