vrijdag van de kermis - Reisverslag uit Edam, Nederland van Jan en Joke - WaarBenJij.nu vrijdag van de kermis - Reisverslag uit Edam, Nederland van Jan en Joke - WaarBenJij.nu

vrijdag van de kermis

Door: jan en joke

Blijf op de hoogte en volg Jan en Joke

28 Augustus 2009 | Nederland, Edam

Nog vier nachtjes, dan is het zover.
Hopelijk ben ik dan geheel hersteld van de kermisloop. Jan en ik deden de 10 km en het was voor mij toch wel errug lang! zere spieren au au k kon de trap bijna niet afkomen, tja en lopen en dansen op mijn leeftijd is toch iets te veel van het goede.
Maakt niet uit, nog drie dagen afzien ha ha. Het eerste hotel in Bangkok is geboekt voor 3 nachten het heet http://lamphutreehotel.com ,dus dat is alvast geregeld.

• 28 Augustus 2009 - 20:59

Ellen:

Ja, Joke, ik heb je zien lopen vandaag en soepel is anders. Maar jou kennende ben je zo weer hersteld, joh. Maar inderdaadm gisteren liep je een stuk harder ... We zullen jullie whereabouts graag weer volgen. Alvast een hele goeie reis!

• 28 Augustus 2009 - 21:29

Irene:

Ha, ha, niets gemerkt van je leeftijd hoor Jook...kus

• 29 Augustus 2009 - 11:40

Karin Scheers:

Hee Joke en Jan,
    leuk dit reisverslag..Ceciel deed dat ook toen zij in Australie was. Ik ga het volgen.
    X Karin

• 31 Augustus 2009 - 19:43

Margreet En Wim:

Hoi Joke en Jan,

wij vonden het top dat jullie aan de kermisloop mee deden.

Verder wensen wij jullie een fantastische vakantie in Thailand, en we gaan jullie zeker volgen,

knuffel, Margreet en Wim

• 31 Augustus 2009 - 20:20

Elske De Leng:

Hele fijne vakantie.
    Jan nog bedankt voor het gezellige en lekkere eten.
    Willem en ik vonden het een hele leuke dag.

Ik hoop dat jullie zin om na de vakantie een keer gezellig bij ons te komen eten.
    groetjes en veel liefs

Elske en Willem

• 01 September 2009 - 09:29

Liesbeth:

Via Wim toch nog jullie site te pakken gekregen.
    Het is nou al stil zonder jullie .

• 01 September 2009 - 09:51

AnNemIeKiE:

Zo het knapste stel van Edam is eindelijk op vakantie.Ik wil jullie alvast heel hartelijk bedanken voor de kaart!!Ik zal het moment dat hij op de mat viel nooit meer vergeten.Maar ik eis ook een kaartje uit thaiwan.Stuur ik d'r een uit Italie.
    Nogmaals heel veel plezier!!

Greetzz Miek