Davenport --> Santa cruz --> Big Sur - Reisverslag uit Big Sur, Verenigde Staten van Jan en Joke - WaarBenJij.nu Davenport --> Santa cruz --> Big Sur - Reisverslag uit Big Sur, Verenigde Staten van Jan en Joke - WaarBenJij.nu

Davenport --> Santa cruz --> Big Sur

Door: jan en joke

Blijf op de hoogte en volg Jan en Joke

21 September 2008 | Verenigde Staten, Big Sur

Het eten was oke en ook aan de bar was het te doen, het begin van de zonsondergang hadden jammer genoeg toch nog gemist maar het zag er evengoed romantisch en mooi uit. Tussen de struiken stond ook nog een tentje opgesteld van de een of andere zwerver. Vanmorgen Els en Mam nog even gezien via de pc gezellie. Daarna de kust weg gepakt, echt een hele mooie weg veel rotsen en mooie uitkijkpunten af en toe gestopt om een foto te nemen. In Santa Cruz gestopt een boek gekocht in de winkelstraat en door naar de grootste en oudste achtbaan van hout deze stamt uit 1905 en is nog steeds in bedrijf, naast de achtbaan heb je een volledige kermis deze staat daar permanent. Aan het strand wat gegeten en over de pier gewandeld, onder de pier lagen weer zeehonden te zonnen en te blaffen erg grappig. Na dit aanschouwd te hebben gingen we op pad naar Big sur. Onderweg weer prachtige rotsen ed, bij de River inn was nog een kamertje vrij, veel bos en een grappig riviertje vol keien waar je in kan zitten met je stoel.

• 23 September 2008 - 02:36

Rob En Wilma:

zo we zijn net aangekomen in Orlando (maandag)avond ,we hebben lekker gegeten en zitten nu in de bar na te blussen hahahahha.
    Morgen gaan we naar MCN Studio's en een pretpark.Woensdag vertrekken we naar miami beach waar we omstreeks 17:00 uur zullen aan komen.Ja en dan donderdag omstreeks 13:00 uur vertrekken wij weer naar huis.We hebben een geweldige vacantie gehad.Dus vrijdag morgen zeven uur hopen we geland te zijn in NL.
    Nou we spreken jullie gouw weer groetjes van wilma en rob.

• 23 September 2008 - 12:40

SUUS:

DAG LIEVE VAKANTIEGANGERS.....
    Zijn jullie ook al aan het aftellen om terug te gaan naar Nederland of blijven jullie nog een paar dagen extra...Nou geniet ze nog maar eventjes vandaag is het weer een beetje sober. Het is herft nu dus sneller donker snik,snik maar dat heeft ook zijn charmens. Vanaf morgen wordt het ietsjes beter en klaar het weer op.Dus please als jullie terug komen neem dan het zonnetje mee hier naar toe en zorg dan ook eventjes dat het temperatuur wat stijgt ipv 14 a 15 graden ...dikke kus verders en groetjes suus en de fam