pismo beach --> santa barbara --> santa monica - Reisverslag uit Santa Monica, Verenigde Staten van Jan en Joke - WaarBenJij.nu pismo beach --> santa barbara --> santa monica - Reisverslag uit Santa Monica, Verenigde Staten van Jan en Joke - WaarBenJij.nu

pismo beach --> santa barbara --> santa monica

Door: jan en joke

Blijf op de hoogte en volg Jan en Joke

23 September 2008 | Verenigde Staten, Santa Monica

Gestart met een hotel ontbijtje in het zonnetje lekker rustig aan ,goed geslapen, wel warm want er stond een gaskacheltje op ons kamertje te branden op de waakvlam,wat zorgde voor een wat extra zomers gevoel. In de auto gestapt naar Santa Barbara waar we landden in het hart van de winkelstraten, gegeten op een terras en door geslenterd naar het strand en de pier, een mooi breed strand en een lange pier die speciaal gebouwd was om oceaanschuimers aan aan te meren in vroeger tijden, tot onze verbazing geen zeehond gezien. Wel pelikanen en andere vogels in een soort van watertje achter het strand. Ook nog veel zwervers gezien wat ons wel verbaasde omdat de stad er zo netjes uitziet. Rond een uurtje of half 4 zijn we vertrokken naar Santa Monica. Ook daar is een pier met kermis achtige zooi erop en een heel breed strand waar aan het strand een rijtje aparte huisjes of appartementen staan van bijna ingestort tot hyper modern. Beneden bij de pier stond een hotdog kraampje en voor het eerst van ons leven hebben wij een hot dog on a stick gegeten, dat is dus een knakworstje aan een stokje en die halen ze door deeg heen waarna ze het vervolgens frituren ofzo, erg lekker, beter dan een normaal zompig broodje. Het werd al wat later en we wilden terug naar ons motelletje, wij lopen, konden we toch de weg niet vinden! Gelukkig stond het adres op de sleutel en hadden we een kaartje gekregen bij de balie pffff kwam het toch nog goed oja ook kwamen we de afhaal hawaiaan tegen waar we maar een maaltijd van hebben meegenomen ha ha en lekker op bed hebben opgepeuzeld.

• 24 September 2008 - 20:07

Petura:

Wat attent, die gaskachel!Maarrrr ik mis de foto's van S. Barbara!

• 25 September 2008 - 08:29

Betsie Alting:

Zo joke en Jan dat ziet er goed uit die vakantie van jullie.Heerlijk maar het zit er bijna op.
    fantastische foto's