Loas Angeles --> Amsterdam - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Jan en Joke - WaarBenJij.nu Loas Angeles --> Amsterdam - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Jan en Joke - WaarBenJij.nu

Loas Angeles --> Amsterdam

Door: jan en joke

Blijf op de hoogte en volg Jan en Joke

26 September 2008 | Verenigde Staten, Los Angeles

Na heerlijk geslapen te hebben en een rustig ontbijtje te hebben genuttigd zijn we op pad gegaan om een extra tas te kopen voor de bagage ha ha, geland in een winkelcentrum waar we zowaar ook nog schoenen voor ons kleintje tegenkwamen, helemaal een zaakie. Onze spullen herpakt en de auto een beetje opgeruimd we konden het bijna niet geloven maar het slot van de achterklep deed het ook weer! Niet dat het wat uitmaakte want we zijn goed verzekerd. Enfin wij rustig naar het auto verhuurbedrijf gereden en de auto ingeleverd , het leek wel of er elke minuut een auto binnenkwam zo verschrikkelijk druk en veel, omdat er enige stagnatie was stond de straat vol met huur auto’s niet te geloven wat een enorm bedrijf. Daarna met de shuttle naar het vliegveld waar we best vroeg waren .we konden direct naar binnen wat wel fijn was want het was bloedheet buiten en ik had onderweg al hele rijen wachtende mensen zien staan bij andere Gates. Tja en dan moet je gewoon wachten tot je vertrekt, wel heb ik bijna alle dollars op kunnen maken op een paar muntjes na.

De vliegreis terug naar huis ging voorspoedig volgens mij hebben we nog wat gesuft die 9 en een half uur ,we kwamen zelfs vroeger aan dan de bedoeling was we moesten nog 10 minuten wachten tot de gate vrij was. Met de koffers kwam het ook goed en toen de trein gepakt naar cs. Daarna de bus naar het busstation in Edam. 0m drie uur waren we thuis, Wat is het hier toch plat en groen.