pismo beach - Reisverslag uit Pismo Beach, Verenigde Staten van Jan en Joke - WaarBenJij.nu pismo beach - Reisverslag uit Pismo Beach, Verenigde Staten van Jan en Joke - WaarBenJij.nu

pismo beach

Door: jan en joke

Blijf op de hoogte en volg Jan en Joke

22 September 2008 | Verenigde Staten, Pismo Beach

Het weer viel gelukkig mee vanmorgen ik had gedacht dat het echt herfstig zou zijn maar dat was gelukkig niet zo, toch weer zonnig. Langs de kust weg heb je nog de Pfeiffer falls dus wij afgeslagen en gaan kijken er was nog niet zo lang geleden een flinke bosbrand geweest waardoor je de hike trail naar de falls niet kon maken. Toen hebben we de valley view hike maar gedaan deze duurde ongeveer een uurtje en viel ons wat tegen, wel enkele herten gezien en eekhoorns en verbrande bomen. Doorgereden naar een andere waterval, wat een mooi plaatje opleverde. Gestopt bij Lucia een heel mooi gelegen restaurantje waar we dan ook even zijn blijven zitten, het schijnt dat er tussen december en maart daar walvissen te zien zijn, deze komen dan in grote getale langs, nu dus gewoon niet. In Pismo beach een hotel geboekt vlakbij het strand en nog even op het strand gelegen, er liggen daar surfers in het water te wachten op de perfecte golf,zelfs toen we savonds over de pier liepen om de mooie zonsondergang te fotograveren, toen was het toch al aardig donker half 8 ofzo , waren ze nog bezig. Nu nog effies tv kijken en lekker slapen.

• 23 September 2008 - 17:49

Helmaussies :

PISMO beach
    ...wie bedenkt nou weer zo een naam ! om in je broek te piessen , als er dan ook nog geen golf langs komt.......Morgen naar uncle en aunt toe ?
    Doe ze de hartelijke groeten , hoop dat de foto's goed door zijn gekomen ,