los angeles - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Jan en Joke - WaarBenJij.nu los angeles - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Jan en Joke - WaarBenJij.nu

los angeles

Door: jan en joke

Blijf op de hoogte en volg Jan en Joke

25 September 2008 | Verenigde Staten, Los Angeles

Lekker geslapen in een prima bed met schone lakens en ook het badgebeuren was schoon en prettig, sMorgens een klein ontbijtje aldaar genuttigd en onder een bakkie koffie bedacht dat we maar naar de Universal studios moesten gaan. Ik dacht aan een pretpark en hele lange wachttijden …. Aaahh aaaahh maar wonder boven wonder vielen de wachtijden mee hooguit een kwartiertje en ik en Jan hebben ontzettend genoten van alles, de studiio tour waar we zelfs de set van desperate house wifes hebben gezien, by the way ernstig klein , de set van Jaws en van king kong, dan zie je wel hoe knap een film inelkaar gezet wordt , Ook zagen we hoe het gaat met specials effects en kregen we een uitleg hoe er met dieren getrained wordt ed ,We gingen ongeveer om 11 uur de poort door en we kwamen er pas tegen zessen uit ,heel veel gezien en gedaan, attracties enzo soort van achtbaan achtige dingen erg leuk want eigenlijk houden we daar wel van, het eten was wat vettig ed maar ach. Nog gekeken in de winkelstraat aldaar, naar schoenen voor ons kleintje, de nieuwste modellen zijn daar te krijgen, alleen niet in de juiste maat . Jan had op internet via hotwire hotel Radisson geboekt dus daar toen maar heen. Samen nog even gezellig gezeten en toen maar naar ons kamertje met tv en bad en koffiezetapparaat, ha ha, morgen gaan we weer naar huis , niet zo leuk maar ja het geld geraakt op en het werk wacht weer en ik moet zeggen ik wil jullie wel weer eens zien,……… wel onder het genot van een gelachje, We hebben weer zo gigantisch veel mooie dingen gezien en gedaan, niet normaal, morgen tik ik wel weer wat, we gaan nu maar pitten heb net mijn bed afgesteld op de juiste hardheid ha ha nog nooit meegemaakt maar het bestaat echt, gedaan in her Raddison hotel in L a.

Vluchtnummer: KL0602
Vertrek: Los Angeles Int'l Arpt 17:35 Los Angeles, CA USA Friday, September 26, 2008

Aankomst: Amsterdam-Schiphol Arpt 13:00 Amsterdam NL Saturday, September 27, 2008

• 26 September 2008 - 11:46

Suus:

Hoi,hoi Lieve luitjes daarin L.A.Jaja de vakantie is om voor jullie.Mijn ouders zijn vanmorgenvroeg 7 uur veilig en wel vermoeiend geland en gestrand in Nederland.Ze zijn nu aan het bijkomen van de hele trip die ze hebben meegemaakt in America.Nou geniet van deze daggie want ja morgen heb je een zware tocht voor de boeg zoals koffers uitpakken,schoonmaken,Foto`s allemaal op dvd branden en film kijken.Ben erg benieuwd trouwens hoe de trip op de film is gemaakt.Gelukkig treffen jullie het hier ook kwa weer zonnetje schijnt en het is 18 a 20 graden.Nou dikke kus van ons allemaal tot gauww suus en maik en de kids

• 26 September 2008 - 12:27

Patries:

Lieve Jan en Joke
    Bedankt ik heb genoten van jullie vakantie foto'.
    Nou tot gauw kusjes

• 26 September 2008 - 15:48

Joke:

Ja De trip zit erop we gaan jullie erg gauw zien allemaal tot straks

• 26 September 2008 - 18:50

Mam En Els:

wat een erge mooje fotoos van omemgert en tante janet geweldig mam is ook zo blij en die van jullie zijn ook erg mooj tot morgen en een behouden vlucht veel liefs mam en els en een knuffeltje van SJIMMY