Edam-Bangkok. - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Jan en Joke - WaarBenJij.nu Edam-Bangkok. - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Jan en Joke - WaarBenJij.nu

Edam-Bangkok.

Door: jan en joke

Blijf op de hoogte en volg Jan en Joke

02 September 2009 | Thailand, Bangkok

Nou, daar zijn we dan!
De reis ging voorspoedig, bijzonder korte rijen voor de balies,erg fijn.
Op het vliegveld rustig rond gekeken en een simkaartje gekocht.daarna met de taxie naar het hotel, dit duurde wel uur door de file. wat een wegen- net poe hee. Het hotel staat in het gewone Bangkok,vanuit het hotel loop je langs een krotten straatje met kraampjes, effies verderop hebben we een noodle soeppie genomen wat goed te pruimen was en geen drol kostte.
Ook langs de Lucky Boedha geweest en natuurlijk ook bij de armanie- pakkenmaker geweest.Daarna een beetje rondgekeken en nu net een duikje genomen in het zwembadje van t hotel heerlijk relaxed aan de cappucino en rustig aan.Oja vandaag is Jan jarig en hij bedankt iedereen voor de felicitaties en maakt er een gezellige dag van.

• 02 September 2009 - 12:26

Irene Sparrow:

Klinkt gezellie bij jullie...Jan, many happy returns van ons!!! Jook ook trouwens, enjoy yourselves...hier is het herfst nl....

dikke kus, Ireen.

• 02 September 2009 - 13:21

Ellen:

Jan, van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Wat leuk van Joke, hè, dat jij de laatste jaren steeds zo'n mooie vakantie cadeau krijgt ...

• 02 September 2009 - 14:01

Joke:

Ja zo ben ik wel,ik ga maar mee voor de gezelligheid, Bart ook nog van harte, hij ik denk dat hij hetzelfde cadeau als Jan wil. ha ha.

• 02 September 2009 - 14:22

Miep:

Ik wil ook!!! Jan, van harte en maak er samen met Joke een mooie reis van,
    kus uit de natte Beemster

• 02 September 2009 - 14:24

Wim:

Heyyy Jan en Joke,

Jan van harte gefeliciteerd met je verjaardag, Mazzakonten zijn jullie dat jezo'n leuke reis kan maken, geniet ervan.

Hier is het ff minder met het weer.

groetjes

• 02 September 2009 - 15:21

Wilma En Rob:

hallo zus,zie dat jullie je al vermaken daar,nou effe jan feliciteren geef hem maar een smakkert en jij ook nog gefeliciteerd.

Groeten uit een veregent Edam.

• 02 September 2009 - 15:33

Liesbeth En PLURK:

Wij feliciteren onze buur en baas met zijn verjaardag .Neem maar een een Thais borreltje van ons.Tot schrijfs

• 02 September 2009 - 16:08

Wiljo Oosterom:

1. van harte gefeliciteerd met je verjaardag. En samen nog heel veel plezier, niet alleen vandaag maar in jullie verdere leven.
    Ik had het snoertje en mijn camera klaarliggen (met twee accu's) een handig boekje over Thailand, wat jullie zelf natuurlijk ook hebben, maar dan misschien weer anders. Ook een kaartje met lieve wensen voor de reis, maar jullie niet meer gezien. Toch nog veel te doen op het laatste natuurlijk, gaat bij mij ook altijd zo.
    Ik ben best een beetje jaloers hoor, behalve op de koffie dan.
    Fijn dat jullie goed aangekomen zijn, en de eerste boedha hebben gescoord. zal zeker niet de laatste zijn.
    wiljo.

• 02 September 2009 - 16:58

Bienke En Narong:

Dag Jan we hoorden van Liesbeth dat je vandaag jarig bent. Van harte en nog vele jaren. Joke uiteraard ook gefeliciteerd. Bienke en Narong

• 02 September 2009 - 18:32

Patries:

Hoi Jan en Jook
    Jan gefeliciteerd met je verjaardag,neem een borrel op mijn kosten.
    genietse
    bigie brassa en bossie

• 02 September 2009 - 18:53

Suus And Fam:

alles eerst van harte gefeliciteerd ome jan met je 150ste verjaardag had net het kado voor de deur gelegd maar ja er was niemand dus moest zelf maar genieten van jou kadooooo hahahaha.ook tante joke gefeliciteerd met je mannetjelief..wat goed om te horen dat de vlucht ok is verlopen nou geniet vol op van jullie vakantie en we volgen de verslagen dikke kusssssss van ons allemaal byeeeeeeeee

• 02 September 2009 - 18:55

Suus:

mick let`s make a party in Edam.Je mam`s is toch niet thuis en jan ook niet whahahaah laten we het huis verbouwen tot 1 grote discooooooooooooooooooo met heel veel drank en junkfoodddddddddddd whahah

• 03 September 2009 - 06:58

Rosalien:

Hoi Jan en Joke, van harte en nog vele jaren vol mooie reizen!!!! Bedankt voor de kaart, nog even en Roy is weer een jaartje ouder. Hier vandaag storm en regen, tijd voor warme chocomel. Geniet en sla niets over, doe alles!!!
    Liefs Roos en Roy

• 03 September 2009 - 15:20

Paula En Andre:

nog van harte zwerver!weer een rimpel erbij. hahaha. doen jullie voorzichtig!!!!!!!!! liefs van ons.

• 03 September 2009 - 17:39

Mam Els ,en Helma:

Nog van harte Jan ..we zijn wat laat ,maar het lukte even niet met de pc.
    Fijn dat jullie veilig over zijn , Helma had om half 3 gister je berichtje gehad .
    Mooie foto"s al .
    liefs van ons en natuurlijk Jimmie