Van Los Angeles naar San Diego - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Jan en Joke - WaarBenJij.nu Van Los Angeles naar San Diego - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Jan en Joke - WaarBenJij.nu

Van Los Angeles naar San Diego

Door: jan en joke

Blijf op de hoogte en volg Jan en Joke

02 September 2008 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Jan jarig hoera hoera, geen cadeau .
Auto sleutels kwijt! Hele kamer en alle spullen doorzocht gauw naar de receptie.
Geen sleutels gevonden , nog maar es rustig gezocht ZATEN ZE GEWOON IN MIJ NIEUWE ROSE TAS!
We gaan nu naar San Diego, volgens tomtom 208 km en een reistijd van2.11 uur. We hebben hotel sheraton suites, vanochtend via hotwire.com voor een mooie prijs geboekt.Onderweg naar San Diego zijn we nog even op de langste houten pier van de wereld geweest 600 meter met aan het eind daarvan een eetgelegenheid waar we een kopje slootwater genuttigd hebben. dat was bij Ocean side. daarna reden we langs La Jolla alwaar je een coast walk kon doen en je walrussen in het wild kon zien zonnen. erg grappig.Het stadje zelf zag er ernstig aangeharkt en keurig uit ik denk dat mam het hier heel netjes zou vinden.wel lekker gegeten tegen een normale prijs.
Doorgereden naar het hotel de auto geparkeerd op de elfde etage en zelf zitten we op de 17 de.
Een hele mooie kamer, kingsize bed met douche en een bad en een zitkamer en kantoorhoekje ed. nog nooit zo luxe gekampeert ha ha.
Aangekomen even onze berichten gelezen,we vinden de reacties erg leuk toch een beetje contact.
daarna gedut en de stad in gegaan naar gaslamp quarters de plaats om te zijn hier, winkels gezien,niks gekocht de mode is hier wat oubolliger als bij ons.
Koffie bij starbucks en gegeten bij een italiaan met een vervelende ober een popi jopi zeg maar.
Enfin 2 biertjes waren genoeg om te gaan pitten.

• 02 September 2008 - 17:29

Hellie:

Handig toch die tasjes

• 02 September 2008 - 18:42

Ellen:

Ha, die Jan en Joke,
    Zeg, hoe zit dat? Jullie zijn nog maar 4 dagen weg en er staan bij diverse buren al 3 flessen wijn die dankbare mensen jullie komen brengen! Staan jullie eigenlijk bekend als zware drinkers bij vrienden/kennissen? Nou, we zullen ze goed voor jullie bewaren, hoor.
    Verder missen we jullie inderdaad heel erg, snik, maar dat we weten dat jullie veel plezier hebben, maakt dat gemis goed.
    Liefs, Ellen

• 02 September 2008 - 18:43

Ellen:

Ha, die Jan,
    Vergat ik helemaal je te feliciteren en je hebt ook al geen cadeau gehad ... Joke wel een nieuwe roze tas en jij niks! Jan: GEFELICITEERD en je cadeautje blijf je tegoed. (Misschien koop ik wel een fles wijn voor je.)

• 02 September 2008 - 19:02

Rob En Wilma:

hoi,jan nog gefeliciteerd met je verjaardag namens wilma en rob.We zullen er 1 op je nemen proost

Ach ja en dat van die sleutels ach dat zal wel door je leeftyd komen,lol

groetjes

• 03 September 2008 - 08:49

Susanne En Maikel:

hoi hoi luitjes daar
    ik denk dat het verstandig wordt om geen tassen meer uit te pakken dus laat ze maar dicht en in de auto het wordt tijd dat de sleutels net als vroeger weer om je nek te laten hangen hahahah leuke foto`s trouwens enne je hebt niks gemist hoor met de edammer kermis pffffff niks aan .nou duik snel je chervolet in en hup vertrekken maar naar de volgende plaats .tevens lijkt het mij verstandig dat jullie in de auto slapen want anders raken jullie zelf elkaar nog eens kwijt daar met de rest van jullie spullen hahah .groetjes susan en maikel en een dikke kus van de kids byee

• 03 September 2008 - 16:15

Dirk:

Jan bij deze nog gefeliciteerd. Als Joke niet geschreven had waren wij het weer vergeten. Nadat jullie weggegaan zijn hebben wij nog twee dagen zomer gehad, maar is nu echt de herfst begonnen. Verwarming aangestoken,; ketel kapot. Maar Jan Buis met zijn geniale technische inzicht wist hem weer in een uurtje aan de praat te krijgen. Het eten staat op tafel, maar ik zal jullie op de hoogte houden van het avontuurlijke en gepassioneerde leven op de Voorhaven.
    Groet van de Beetsen

• 03 September 2008 - 18:57

Lmamma En Els:

J han gefeliciteert met je verjaardag en Joke ook en een knufje van Sjimmije