zion np - las vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Jan en Joke - WaarBenJij.nu zion np - las vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Jan en Joke - WaarBenJij.nu

zion np - las vegas

Door: jan en joke

Blijf op de hoogte en volg Jan en Joke

11 September 2008 | Verenigde Staten, Las Vegas

Vanmorgen vertrokken naar Zion national park, onderweg een ontbijtje genomen voor mij een kaaspizza en Jan moest zijn hamburgertje zelf bakken grappig systeem en het smaakte ook nog eens goed ha ha , op tijd in het park en jawel weer andere rotspartijen een berg met een patroon van ruiten die natuurlijk gevormd waren en bergen die leken op opgestapelde pannenkoeken weer heel bijzonder ,ook nog langs een stroompje gelopen met watervalletjes zag er idyllisch uit En omdat we toch zo vroeg waren , besloten we om dan maar door te rijden naar Las Vegas. Onderweg het Imperial Palace (2640 kamers)geboekt tegen een goedkoop prijsje. Vlakbij Vegas Tom fout ingetypt waardoor hij het adres niet ,kon vinden gelukkig wisten we wel dat het op de Strip lag, wij goed kijken en die richting opgereden toen Tom ingetypt ,dit keer goed,hij bracht ons vlak voor de deur, toppie!.Wat een overweldigend gezicht al die licht reclames,hotels ,drukte , niet te geloven wat een kermis. De koffers op de kamer te hebben gezet, zijn we gaan eten in het hotel ,wat goed en niet duur was en de stad ingegaan, GAAF ! je weet niet wat je meemaakt winkels, kunst en kitsch en ook voor de gewone man zijn er winkels genoeg. Biertje gedronken in een bar van het Venetiaan hotel alwaar we verrast werden met een optreden van een rock bandje ,hartstikke goed ,ze coverde Guns en Roses ed , leuk. Daarna maar naar de kamer gegaan morgen weer een nieuwe dag o ja morgen hebben we een kamer in het Flamingo hotel (3626 kamers) geboekt hier vlak naast.

• 12 September 2008 - 23:52

Rob En Wilma:

He we zien dat het jullie goed af gaat nou wij zitten weer in de V.S
    en zitten nu in Hanover in een zeer mooi hotel Hotel Hampton Inn .
    Morgen gaan we naar wasinton.Groetjes van ons.het is hier 28 graden en erg drukkend. doeiiii.

• 13 September 2008 - 18:46

Els En Mam:

Wat is het geweldig mooi op de fotos zo te lezen hebben jullie leuke hotels pas goed op het paspoort hier word het al kouder chbuiten dus bereid jullie er alvast maar voor straks ga je nog gillend terug naar Amirika het is daar werkelijk mprachtig Sjimmy

• 13 September 2008 - 18:56

Els:

S jimmy is lief hij heeft vandaag wel vier keer gepoept een keer vlak bij huis en wel drie keer op de vesting ik heb de drolletjes netjes begraven wat ben ik opgelucht doei en een knuffeltje vanSjimmy

• 13 September 2008 - 19:17

Helma :

WHOEHAHA ,lees dat jullie ook nog op de hoogte gehouden worden van het aantal keren kakken van de hond !!!
    Ziet er gaaf uit dat Vegas ,wWel ff gokken hoor ! Je smsje was ook aangekomen .
    Groetjes en onwijs veel plezier in Vegas ,jullie blijven daar vast nog wel een paar dagen ? Niet dat ik even over kom wippen hoor ,zou wel willen maar helaas .

• 14 September 2008 - 01:30

Joke Uit Vegas.:

Het is hier 35 graden en druk hier gelukkig geen honden gezien het eten is oke en de outlets ook de airco werkt ook goed in alle hotels en winkels. doeiiii

• 15 September 2008 - 15:21

Kirsten:

Hey Yankees
    Ziet er allemaal erg mooi en gaaf uit!En hoeven jullie niet meer te werken,of heb je al je vakantie geld vergokt? Groetjes