lake isabella --> yosemite - Reisverslag uit Yosemite, Verenigde Staten van Jan en Joke - WaarBenJij.nu lake isabella --> yosemite - Reisverslag uit Yosemite, Verenigde Staten van Jan en Joke - WaarBenJij.nu

lake isabella --> yosemite

Door: jan en joke

Blijf op de hoogte en volg Jan en Joke

15 September 2008 | Verenigde Staten, Yosemite

Vertrokken naar Yosemite park,onderwegin Bakersfield een breakfast burrito gegeten, ei, ham ,spek,bonen en uien in een pannenkoek zeg maar, je moet toch iets eten,bij Starbucks een bakkie koffie gehaald en rijden maar.
We reden over een lange snelweg met rare rijders, die gewoon links blijven rijden, heel maf. In Coarsegold, even gestopt en goed gegeten in een soort western gedoetje,, zag er uit als in de film. Daarna naar het park, de route naar de Gigant Grizzli boom, de grootste en oudste boom van het park ,was afgesloten, en we werden gesommeerd om de shuttle bus te nemen vanuit Wawona, dit koste nogal wat tijd waardoor het te laat werd om het park verder in te gaan dus besloten we om terug te rijden het park uit ,om een slaapplaats te zoeken. Wat ons wonder boven wonder lukte , nog geen 2 mile verderop, bij het 2de hotel wat we probeerden kon dit al, tot onze verbazing kregen we een huisje met open haard, er stonden 2 schommelstoelen op de veranda op ons te wachten, een soort Hans en Grietje huisje. Ook konden we gebruik maken van een binnen zwembadje en een bubble bad helemaal super, vreselijk aardige mensen aan de balie. Het avondeten gegeten in het iets verderop gelegen grote hotel,toen de open haard aangedaan en nog iets gedronken, daarna lekker gaan slapen.

• 16 September 2008 - 17:25

Dick En Gerda:

Ik zoek nog en boom voor in mijn tuin.
    Dus als je nog een plek over heb voor een soevenier, ik houd me aanbevolen.
    Even alle gekheid op een stokje, ik word elke dag steeds een beetje meer jaloers op deze geweldige reis.
    Geniet er maar goed van.

• 16 September 2008 - 17:34

Helmaus:

Zijn we weer ...wij houden ons ook aanbevolen voor een stekkie

• 16 September 2008 - 17:38

Hallo Joke En Jan:

Wat een enorme boom is dat op de foto het is dat Joke er bij staat anders zou je het niet geloven zo groot en wat een kneuterig hotel hebben jullie zitten de kiloos er al aan echt gezond eten schrijven jullie nog het aantal killomers op wat je gereden hebt veel liefs van mam en els en een knuffeltje van sjimmy

• 16 September 2008 - 19:27

Arina:

Hier het takkenwijf,kunnen jullie voor mij ff bomenzoeker worden,heb nog een Taxodium distigum nodig!Gaaf reisje!Nog steeds niet jaloers hooooooooorrrrrrr!!Gr van AenA

• 16 September 2008 - 21:10

Petura:

Neem ff cowboyboots voor me mee, mijn oudjes zijn helemaal kapot. Hoe bevalt zo'n ontbijt eigenlijk? klinkt nogal heftig ;0

• 17 September 2008 - 03:35

Joke:

Laat ik nu toevallig nog een mooie jonge kastanje boom in de tuin hebben staan bijna net zo groot ha ha wie wil hem? die t eerst komt die t eerst maalt ja.