San Diego - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Jan en Joke - WaarBenJij.nu San Diego - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Jan en Joke - WaarBenJij.nu

San Diego

Door: jan en joke

Blijf op de hoogte en volg Jan en Joke

03 September 2008 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Vanmorgen wakker en om 8.15 naar de fittness ruimte gegaan, ik had gelukkig wat sportkleding gekocht dus konden we aan de slag heerlijk aan het begin van de dag even zweten en zwemmen en een bubblebadje.
Hoppekee de stad weer in, naar de shops,eerst even een breakfastje gescoort weer veel te vet, tvalt niet mee om iets normaals te krijgen.
Op naar Horton plaza een winkelcentrum waar je geweest moet zijn volgens het boekje.
Wel leuk weer niks gekocht, toen maar een ernstig groot ijsje gegeten .
Oktober wordt voor ons een Sonja Bakker maand.ha ha.

• 04 September 2008 - 09:55

Annemiekie:

Heey Vakantiegangers,
    Geinig om jullie reisverhalen te lezen. Maar ik lees alleen maar dat jullie aan't shoppen zijn. Jan, vindt Joke dat wel leuk??
    Dikke kus uit Hoorn
    PS ben benieuwd naar het roze tasje

• 04 September 2008 - 14:26

Patries:

hoi Jook
    met die foto's komt het goed moet a.s. zaterdag naar Hoorn .
    Zeg die die gtote luxe auto is het een automaat? dat is nog eens releax rijden he.
    heb je nog iets gekocht een schoen waar je bijna niet op kan lopen maar wel kopen omdat je het mooi vind hahaha groetjes bigi brassa uit midwoud

• 04 September 2008 - 15:06

Moeders En Els:

JOKE EN JAN

• 05 September 2008 - 07:35

Rob En Wilma:

Nou we komen er aan we vertrekken vanmiddag we landen om 17:00 amerikaanse tijd uur in New York.

Groetjes

• 05 September 2008 - 16:16

Liesbeth:

Het is genieten van jullie avonturen!
    Ik heb Plurk ook het een en ander verteld,maar hij had niet veel terug te zeggen ,jullie moeten wel de groeten van hem hebben.Vanuit herfs
    tig Edam nog veel plezier gewenst van Liesbeth

• 05 September 2008 - 17:29

Mamma:

Hallo kindertjes ,

Wil En rob zitten nu in de lucht komen er ook aan .
    Shop je niet te veel ? whoehaha......kus van mamma Els zit al dronken op de kermis

• 06 September 2008 - 14:31

Els:

Hoi Jan en Joke

Ik heb heel veej gedanst
    het was erg gezellig
    kwas wel om elf uur thuis
    jullie nemen er toch zeker ook eentje gezellig
    de foto"s
    zijn erg mooi groetjes van mam en els en een
    knuffie van Sjimmy

• 06 September 2008 - 22:56

Rob En Wilma:

he landgenoten wij hebben een prachtige da gehad hier in new york veel gezien,en vertrekken morgen ochtend (zondag) omstreeks 7:30 uur naar Boston.We hebben net een erg warme dag achter de rug maar het regent nu aardig,dit is een staartje van de hurigene....
    Nou we hebben een poging gedaan juliie te bellen maar juliie zijn on bereikbaar.....

Groetjes van rob en wilma

• 07 September 2008 - 08:28

Susanne En Fam:

Dag lieve tante Joke en ome Jan.
    Hoest met jullie daarin America.We lezen niks meer van jullie reisverslagen.Die worden niet geschreven snik snik snik snik en we willen toch nog alles weten wat jullie meemaken etc...nou hopelijk wordt er snel iets getypt ,zodat wij weer wat kunnen lezen Want wij zijn niet de enige die jullie willen volgen.Dikke knuffeltjes van de kids xxx van ons groetjes Rosalien,Joeri ,Susan en Maikel

• 07 September 2008 - 16:53

Helma :

Heb me perongeluk afgemeld op de mailings list ..........dom he