Page - Reisverslag uit Page, Verenigde Staten van Jan en Joke - WaarBenJij.nu Page - Reisverslag uit Page, Verenigde Staten van Jan en Joke - WaarBenJij.nu

Page

Door: jan en joke

Blijf op de hoogte en volg Jan en Joke

09 September 2008 | Verenigde Staten, Page

Na vanmorgen heel toepasselijk 2 cowboyfilms te hebben bekeken zijn we op weg gegaan naar Page. Ik dacht dus dat dit stadje aan het water, Lake Powel,lag , mooi niet dus,wel hebben we even de Glan Canyon dam bekeken en daar ligt even verderop een jachthaven met hotels ed,tja dat had ik dus op het prachtige plaatje gezien. Nou ja de omgeving is hier ook weer verschrikkelijk mooi ,we hadden het Marriot hotel geboekt en we zijn daar heerlijk aan het zwembad gaan liggen ook goed. Savonds in een Mexicaans tentje lekker gegeten en daarna zijn we aan de bar gaan zitten van het hotel, de bar dame begreep ik ,uit gesprekjes die ze voerde met collegaes had een beetje een kater wat wel geinig was om te zien, een leuk mens, daarna zijn we gaan slapen.

• 10 September 2008 - 18:56

Liesbeth:

Wat hardstikke leuk om jouw reacties te lezen op een aatal dingen die wij destijds ook zo mooi vonden.Ons Plurkbeestje is af en toe wat sjacherijnigjes,maar na een paar knuffels gaat het wel weer. we blijven benieuwd naar meer en nog meer.groeten ook van Dirk en Plurk

• 10 September 2008 - 19:56

Jan En An:

Hoe gaat het daar met jullie, toch geen last van die vervelende orkanen hopen wij.
    Geniet nog maar even lekker de tijd is zo voorbij

• 11 September 2008 - 00:53

Rob En Wilma:

He joke en jan nou zie dat jullie het prima voor elkaar hebben daar.
    Wij zitten nu in Toronto en vertrekken donderdag morgen naar de watervallen waar we een boot tocht gaan maken en een avond diner hebben.

We hebben hier mooi weer in Toronto.
    Nou de groetjes van ons en we houden jullie natuurlijk in de gaten....lol.

Groetjs rob en wilma

• 11 September 2008 - 07:35

Helma:

Ha ben ik weer een keer ,

Gaaf die foto van die dam ,niet de neiging er vanaf te springen ? je voelt je vast heel klein als je daar staat ,
    Wil zit in Toronto las ik net .
    We hebben hier nog heel mooie nazomerse dagen ,das nog ff lekker .
    En Uh ....al wat aardappelen met groente kunnen scoren WHOEHAHA

Kus van zusje

• 11 September 2008 - 07:40

Helma :

Vegeten ,

Mick heeft van de week hier lekker zitten knagen ,hutspot dat beviel hem wel geloof ik wel . Jongen ziet er nog goed uit zonder zijn moeder [geintje ].Maus zat hem evente pesten dat we niet naar zijn verjaardag konden komen , leuk om dat koppie dan te zien ,hij kan echt een pruil lip trekken

• 11 September 2008 - 09:02

Els En Moeders:

hallo liutjes
    jullie hebben het dik voor mekaar daar mam enik zouden er ook zo willen zitten kusjes els mam en een knuffeltje van sjimmy

• 11 September 2008 - 09:28

Mam En Els:

hallo luitjes als ik julle was kocht ik daar een wigwamen begon aan een stokerij mam heeft een pierement als jullie thius komen speeltze het Wilhelmis want dat kan ze al spelen leuk he veel liefst van ons en een knuffeltje van Sjimmy

• 11 September 2008 - 19:54

Petura:

Als jullie Rick, Daan en Walter tegenkomen, willen jullie dan de groetjes van ons doen ;)