monumetal valley mexican hat - Reisverslag uit Mexican Hat, Verenigde Staten van Jan en Joke - WaarBenJij.nu monumetal valley mexican hat - Reisverslag uit Mexican Hat, Verenigde Staten van Jan en Joke - WaarBenJij.nu

monumetal valley mexican hat

Door: jan en joke

Blijf op de hoogte en volg Jan en Joke

08 September 2008 | Verenigde Staten, Mexican Hat

Vanmorgen uitgecheckt en om 915 reden we weer op weg naar Monumental valley. Nog een stuk langs de south rim gereden ,broodje gehaald in de super van Kayente , waar het slot van de achterklep kapot raakte , geen idee waardoor, deez doet het dus nu niet meer , doorgereden ernstig veel country muziek op de radio ,wordt een beetje eentonig. Veel indianen kraampjes gezien met handgemaakte sieraden best leuk, heb al oorbellen gekocht bij het eerst kraampje en nu lijkt alles op elkaa.r
We kwamen aan in Monument Valley , waar heel veel cowboy films zijn opgenomen ,je wordt echt stil van al de mooie rotspartijen eerst reden we de zeg maar verkeerde kant op wat ook mooi was maar waar wij wel de enige waren die daar reden, echt helemaal alleen, je zag daar ook enige nederzettingen van de Navajo indianen, hebben we ook fotos van. Vervolgens zijn we afgeslagen naar het toeristische gedeelte echt adembenemend wat een zicht! Had ik dus echt niet willen missen over een hobbel de bobbel weg langs al die rotspartijen, super. Toen door naar de Mexican Hat, het plaatsje heet dus ook zo , het ziet er hier erg leuk uit, overal binnen hangt John Wayne en alles is op zijn cowboys, zelfs het eten gaat op een ouderwetse manier , de steaks wiebelen op een soort rooster boven het vuur, erbij krijg je gare bruine bonen en een geroosterde boterham met sla heel geinig , het bier is ook prima,ach je moet gewoon de fotos komen kijken.

• 09 September 2008 - 21:01

Petura:

Boehoe, ik sta niet op de mailinglist!! Maar nu had ik wel ff genoeg bij te lezen en kijken! Mooie foto's!

• 10 September 2008 - 01:52

Rob En Wilma:

He landgenoten......even de groetjes uit een prachtige stad Montreal.
    We vertrekken woensdag morgen naar Toronto.
    Groetjes van ons en we sturen jullie wel weer een berichtje als we zijn aan gekomen .