las vegas --> death valley--> lake isabella - Reisverslag uit Lake Isabella, Verenigde Staten van Jan en Joke - WaarBenJij.nu las vegas --> death valley--> lake isabella - Reisverslag uit Lake Isabella, Verenigde Staten van Jan en Joke - WaarBenJij.nu

las vegas --> death valley--> lake isabella

Door: jan en joke

Blijf op de hoogte en volg Jan en Joke

14 September 2008 | Verenigde Staten, Lake Isabella

Terwijl ik gister dus even ontspande aan het zwembad ,kreeg Jan het voor elkaar om via ons onmisbare computertje 2 kaartjes te boeken voor Cirque du soleil met Jawel Beatles muziek ,deze voorstelling doen ze alleen maar in Vegas,Het was echt super mooi en kunstig in elkaar gezet. daarna zijn we blijven hangen bij een bandje ,ook leuk. Vandaag door Death Valley gereden waar het ontzettend heet was wel over de 42 graden celcius. Maar weer mooie heuvels en rotsen en natuur gezien En ook nog in Badwater geweest op een zoutvlakte gelopen wat het laagste punt op het westelijk halfrond is, iets van 85 en een half meter onder het zeeniveau . Best lang gereden, na de Valley dachten we een bakkie te gaan doen in Stove pipe Wells, mooi niet, de saloon ging pas om 17.30 open, belachelijk, wij waren niet de enige die dat vonden, toen maar in Panamint springs lekker gegeten en gedronken , leuke tent aardige bediening mooi uitzicht. Toen doorgereden naar lake Isabella , ik dacht aan een romantische plek aan het meertje ,het werd een gedateerd motelletje van een oud mannetje enfin de lakens zijn schoon en de douche oogt ook schoon ha ha. Nog even een biertje gehaald in het plaatselijk cafeetje waar 2 man en een paardenkop zaten , terug naar ons motelletje en aan de wijn, komt het toch nog goed, welterusten.

• 15 September 2008 - 19:09

Ellen:

Leuk om jullie zo te kunnen volgen, hoor. En grappig al die namen, zoals Lake Isabella, dan heb je inderdaad een heel romantisch plaatje in je hoofd. Volgens mij vallen jullie van het ene uiterste (giga hotel) in het andere (motel bij een oud mannetje). Veel omschakelen of niet?

• 15 September 2008 - 19:34

Mam En Els:

h allo hier een berichtje uit edam hier is alles goed met jullie ook zo te lezen wat zijn jullie toch heerlijk op strooptoght geweldig en de deadvallij is hij echt zo eng als men zegt