yosemite --> bridgeport - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Jan en Joke - WaarBenJij.nu yosemite --> bridgeport - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Jan en Joke - WaarBenJij.nu

yosemite --> bridgeport

Door: jan en joke

Blijf op de hoogte en volg Jan en Joke

16 September 2008 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Na het ontbijt in de ontbijtzaal vol met bloemetjes behang en lichte muziek, zijn we op weg gegaan om de rest van het Yosemite park te bekijken. Veel eekhoorntjes gezien en zelfs een vos en een hert, oja en ook veel opgedroogde creekjes en watervallen wat wel jammer was, in het voorjaar en najaar zal het er allemaal veel anders uitzien, prachtige vergezichten, bergen, meadows, rotsen, valleitjes, en slingerende wegen gezien. Langs het Mono meer gereden, doordat er geasfalteerd werd konden we er niet dichtbij komen wat wel jammer was want ook daar kun je bijzondere dingen zien. In Brigeport een hotel geboekt wat weg heeft van Fawlti towers. Ook hier bloemetjes behang en een maffe magere waard ha ha,wel uitstekend gegeten, hier ook nog even aan de bar gehangen samen met een paar zwaargewichten.

• 17 September 2008 - 09:14

Marietje :

hoi jonge lui wat een geweldige reis,is dit volg jullie maar plaats niet altijd een berichtje maar nu kreeg ik het even te kwaad snik snik het is stil op de voorhaven dikke kus margreet.

• 17 September 2008 - 18:48

Maikel En Suus:

krijg nou wat,kom je terug van 6 daagse kroatie`(dalmatie) moet je eerst een 2 uur durende verslag door nemen het ziet er supper uit wij hebben een scoter en een auto gehuurd en daar fotos en er een film van gemaakt.deze komen we wel laten zien.ik ga morgen de rest lezen eerst slapen en dan weer werken we hebben er zin in (kuch)groetjes maikel en suus en joeri en rosalien en co en harie de gekregen konijnen van helma grinnek

• 18 September 2008 - 18:19

Els En Mam:

hallo wereld reizigers wat een mooie fotoos en wat staan jullie ook mooi op de foto echt genietend dat die vos op de foto staat was hij schuuw veel liefs van mam en els en een knuffeltje van jjimmy