sacramento --> san francisco - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Jan en Joke - WaarBenJij.nu sacramento --> san francisco - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Jan en Joke - WaarBenJij.nu

sacramento --> san francisco

Door: jan en joke

Blijf op de hoogte en volg Jan en Joke

18 September 2008 | Verenigde Staten, San Francisco

Vanmorgen dachten we op pad te moeten gaan voor een ontbijtje maar tot onze verassing konden we in het hotel blijven, heerlijk, zat dus gewoon bij de prijs in. Was een goed begin van de dag. In anderhalf uur naar San fransisco gereden, Tom bracht ons weer in een keer voor de deur van het Sheraton Warff hotel. De koffers op de kamer gezet en hup de stad in. Direct naar de Fischermans Warff gegaan en de zeeleeuwen gezien, ze stinken wel hoor ,leuk gezicht, ze liggen net als Plurk met een buik in de zon errug lief. Verders doorgelopen via pier 39 naar pier 33 en daar een kaartje geboekt voor een tripje naar Alcatras morgen. Toen fietsen gehuurd en naar en over de Golden bridge gefietst ernstig mooi uitzicht op Alcatras ed. Daarna de Fischersmans wijk in , 2 levi spijkerbroeken gekocht voor geen geld. En ook nog even het draaipunt van de kabeltrammetjes gezien, dat doen ze nog steeds met de hand. Leuk om te zien, daar gaan we morgen ook mee de stad in. Nog een gelachje gedronke in een Ierse pub en nu ben ik aan het tikken straks lekker eten en in bad en naar bed heerlijk, genieten is dit.

• 19 September 2008 - 07:00

Suus En Fam:

dag lieve tante joke enome jan
    onze vakantie in kroatie zit erop wij hebben al weer een heerlijk werk ritme terug gnagna het is hierin nederland ook mooi weer +/- 16 a 18 graden en dat blijft voorlopig zo zegt men..zie al dat jullie een hoop beleeft hebben net als mijn ouders..komen jullie ook zaterdag de 17de terug of blijven jullie nog door trekken in america..verders gaat alles goed hier rosalien ligt als het goed is in een bubbelbad te poedelen in de waterpoort en joeri ligt hier lekker op ons bed tv te kijken naar jetixs.maik moet appartementen schoonmaken en ik zometeen de kamers brrr we hebben er zin in uhguhguhg maar goed het houd ons van de straat hahah..nou geniet ze dikke kussss van ons allemaal byeeeee

• 19 September 2008 - 13:08

Annemieke:

Hello Vakantiegangers,
    Ik lees nog steeds met plezier jullie reisverhalen! En er zitten ook steeds van die mooie foto's bij. Nou geniet er nog maar ff van.
    Groetjes Annemiekie

• 19 September 2008 - 23:32

Rob En Wilma:

Hoi vacantie gangers....ziet er mooi uit daar.Wij zitten nu in Louisiana.en vertrekken zondag pas weer naar New Orleans groetjes

• 19 September 2008 - 23:58

Petura:

De foto van die zeeleeuwen is priceless!
    Maar ik kan niet wachten op de foto's van Alcatraz! (minstens 10 ajb!)

• 23 September 2008 - 12:51

Afra:

Das effe wat anders dan fietsen in Fryslân.