Grand canyon - Reisverslag uit Grand Canyon, Verenigde Staten van Jan en Joke - WaarBenJij.nu Grand canyon - Reisverslag uit Grand Canyon, Verenigde Staten van Jan en Joke - WaarBenJij.nu

Grand canyon

Door: jan en joke

Blijf op de hoogte en volg Jan en Joke

07 September 2008 | Verenigde Staten, Grand Canyon

Vandaag stonden de Canyons op de planning een loop en een helicopter vlucht. We waren op tijd voor de bus maar stapten te vroeg uit, wel weer bij een prachtig uitzicht dat wel, enfin geen trail te ontdekken, wij maar 1,5 miles terug gelopen naar het visiter centrum ook mooi, eekhoorntjes gezien en de rotsen . bij het center aangekomen gewoon de volgende bus gepakt en wel goed uitgestapt. Deze loop zo stond op de borden aangegeven,zou ongeveer 3 uur duren wij deden het in 2.Langs een bergpad een aantal km naar benee alwaar je met muilezels weer naar boven kon als je dat wilde het pad lag bezaaid met ezel poep bah ,de ezels gingen wel vlot de berg op veel sneller dan wij,het was ook best heet ,blij dat we water bij ons hadden. Alweer prachtige vergezichten bergen en rotsen en hijgende zwetende mensen,de bus boven weer gepakt terug naar het visiter center en trug naar Tusayan.
Om half 4 naar het vliegveldje en de heli genomen echt een aanrader ,met 5 mensen de heli in , er was plaats voor 6, dus zaten we ruim en konden goed alles bekijken en filmen. Super uitzicht over de Canyons en dat ongeveer 45 min lang!
Terug naar het motel nog even wat gegeten en de bar opgezocht nou ja bar? Het stond wel op het raam maar volgens ons is het gewoon een eet tent , we zijn van arremoe maar na 1 biertje naar ons motel gegaan. Morgen naar the Mexican Hat waar we geboekt hebben , toch wel handig om een pc bij je te hebben, welterusten.

• 08 September 2008 - 12:46

Mam En Els En Helmau:

Cool zo een heli .
    Zal wel vreselijk veel indruk gemaakt hebben de omgeving daar .Ook wel een druk progamma ,maar erg naar het zin als we zo naar de smoelwerkjes kijken.Bier nog een beetje weg te krijgen ,en al een glaasje karnemelk en een bloemkool en aardappels gezien ?of alleen maar burgers en andere zooi ? Liefs van ons

• 08 September 2008 - 14:05

Jook:

ja was heel gaaf,het eten is wisselend soms durf ik niet te kijken wat ik eet broodjes vlees bestel ik niet meer,maar ook heerlijke zalm ed ,jan houdt van steaks ed dus die komt goed aan zijn trekken het bier is hier gewoon goed ,heineken en ed ,houden wel van dingen doen he dikke knufs